Nederlandstaligen hier ?!?

• 60 Replies
  • 34604 Views

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Re: Nederlandstaligen hier ?!?
« Reply #30 on: March 01, 2007, 10:56:08 PM »
Jobe, Happy Birthday. :-*
Men willingly believe what they wish - Gaius Julius Ceasar

*

Offline Joker

• 356
« Reply #31 on: March 01, 2007, 11:21:55 PM »
Bedankt William, moet wel nog een paar dagen wachten  ;)

« Reply #32 on: March 02, 2007, 04:49:08 AM »
Ik las dat je verjaardag op komst was.
Op een of andere manier dacht ik dat de datum onder je naam, woonplaats, enz je geboortedatum was. Oh, well.
Geniet!
« Last Edit: March 02, 2007, 11:13:49 PM by William the Silent »

« Reply #33 on: March 02, 2007, 12:05:51 PM »
Alvast gefeliciteerd, JoBe.

Ik ben ook deze maand jarig: zevenentwintig Maart.

*

Offline Joker

• 356
« Reply #34 on: March 03, 2007, 10:22:55 AM »
Bedankt Hou zee.

Mijn verjaardag is de zesde jongens, dus, nog een paar nachtjes slapen  ;)

Van de moment dat die drie vooraan komt te staan, dan gaat de tijd toch snel hoor  ;D

« Reply #35 on: March 06, 2007, 09:22:01 AM »
Van Harte Gefeliciteerd Jobe.

Van de moment dat die drie vooraan komt te staan, dan gaat de tijd toch snel hoor 

Van af het moment dat die vier vooraan komt te staan, wil je lichaam niet meer doen wat je wilt.

Drink een Lambiek op mijn kosten. ::)
« Last Edit: March 06, 2007, 09:24:05 AM by William the Silent »

*

Offline Joker

• 356
« Reply #36 on: March 17, 2007, 10:14:16 AM »
Van Harte Gefeliciteerd Jobe.

Drink een Lambiek op mijn kosten.

Bedankt William, hij heeft gesmaakt  45

*

Offline Perponcher

• 5
  • L'onion fait la farce
« Reply #37 on: April 15, 2007, 11:57:52 AM »
Hopelijk worden onze landjes nog aan de lijst van speelbare naties toegevoegd zenne, want ik zou het spijtig vinden als ze ons weer eens over het hoofd zien b1

« Reply #38 on: April 15, 2007, 01:19:40 PM »
Welkom meneer Perponcher in ons nederlandstalige clubje. Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Zoals je ziet schijnen wij de meest spraakzame groep te zijn met 37 reakties.
Van Hou Zee heb ik al lang niet meer gehoord, maar Jobe is een toffe kroegganger uit Antwerpen, die graag over Global Warming ruzied (inplaats van Napoleonic Warfare). 005
Waarschijnlijk gaan ze ons weer onder Oostenrijk plaatsen aan het begin van het spel. Misschien als we vrij komen van Napoleon in 1814 kunnen we nog even meedoen als het Koningkrijk der Nederlanden. En daarna moeten wij het natuurlijk onder mekaar uitvechten tussen Belgie en Nederland en je weet natuurlijk wie dat wint? 005

*

Offline Perponcher

• 5
  • L'onion fait la farce
« Reply #39 on: April 17, 2007, 04:43:45 PM »
Jah, spijtig genoeg de Nederlanders 005 De Fransoosjes hebben ons toen lekker uit de puree mogen helpen, of we waren weer bij Nederland gevoegd. Ik heb daar eigenlijk geen probleem mee hoor, tzou goed zijn voor paar dingen op orde te stellen , maar ja  :angel: België blijft wel mooi land natuurlijk.
Kvraag me trouwens af of ze dan de Verenigde Belgische Staten ook gaan toevoegen. Die confederatie bestond wel maar een jaartje (11 januari 1790-december 1790 ), maar just is just, we waren toen niet bij Oostenrijk. Mss kunnen ze het toevoegen als een historical event ofzo. De gevluchte leiders van deze staat lagen later aan de basis van de Het Nederlands-Belgische koninkrijk. Ergens is het dus wel historisch belangrijk.

soit
Fijn dat we met zovelen zijn 45
ciao 038

*

Offline Lukas

• 562
« Reply #40 on: April 21, 2007, 09:27:35 AM »
hoogst waarschijnlijk geen VS en nederlanden in het spel - maar wie weet wat er kan gebeuren in een eventuele expansion  003

*

Offline Joker

• 356
« Reply #41 on: April 21, 2007, 01:42:10 PM »
Welkom op het forum Perponcher  45 Zoals William al gezegd heeft, wij zijn de rumoerigste op dit forum, maar ja, wat wil je als er Nederlanders bij zijn, die vind je overal hé  005  Het is inderdaad lang geleden dat we Hou Zee nog eens gezien hebben, vermoed dat hij het taalgebruik van zijn buren aan het analyseren is  003

Zelfs één die geimmigreerd is over de grote plas, je vind ze echt overal  040

@ William, om je effe op de hoogte te brengen, hier in België is de economie rond de 10 a 15% gestegen en de uitstoot met een 3% gedaald, wie zij er nu weer dat dit niet mogelijk zou zijn  001

@ LA,
En dan zegt men tegen ons dat we teveel willen, het spel is nog niet uit en jij bent al over een expansion bezig  001 Zou natuurlijk kunnen dat jullie zo ambitieus zijn en weten dat je iets aan het ontwikkelen bent dat geen ander heeft of kan dat je zeker bent over een eventuele uitbreiding  040 Dorie, het voordeel van de inside scoop te hebben hé

*

Offline Perponcher

• 5
  • L'onion fait la farce
« Reply #42 on: April 24, 2007, 11:54:00 AM »
Tuurlijk dat die uitstoot gedaald is, België heeft massaal veel emissierechten gekocht in het buitenland, zoveel zelfs dat we door Europa op de vingers getikt zijn. Typische ziekte van Belgische politiek, kortetermijn en te economisch gericht denken. Als ik minister zou worden, België zou land nr 1 worden voor alternatieve energieproductiebronnenfabricage worden, daar zit pas een gat in de markt 003

de leute

« Reply #43 on: May 18, 2007, 11:55:21 AM »
Na twee maanden afwezigheid, voornamelijk omdat ik bepaalde "discussies" hier betrekkelijk zat was vanwege de eenzijdige commentaren, kan ik zeggen dat ik nog leef en dat ik vermoedelijk weer wat meer "actief" zal zijn op het forum.

« Reply #44 on: May 18, 2007, 11:41:25 PM »
Welkom terug. Niet veel vuurwerk op het forum tijdens je afwezigheid 035. Wat kleine schermutselingen met Jobe over Global Warming 005. That's it.
We zijn nu met twee Belgen en twee nederlanders. Wij kunnen de Verenigde Lage Landen vormen (veel nederlanders wonen in Belgie en veel belgen werken in Nederland anyway).
Any hot topics?